۲ برابر شدن اعتبارات شهرستان

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس: اعتبارات شهرستان سربیشه ۲ برار شد

نخعی گفت: اعتبارات شهرستان سربیشه را در مقایسه با شهرستان های دیگر عادلانه ندیدم و از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری و تلاش شد به ۲ برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سربیشه؛ «مصطفی نخعی» (13 خرداد) در جمع مردم شهر مود اظهار کرد: دشمنان قصد داشتند تا دین و دیانت و خدا پرستی را حذف کنند اما امام راحل با نهضت و انقلابی که به پیروزی رساند نشان داد که می شود دین را در عرصه اجتماع حاکم و انسان را به سعادت و جایگاه مدنظر هدایت کرد.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با روحیه استکبارستیزی و تمسک به آموزه های مبتنی، نهضت را به پیروزی رساند و هم در دوران تثبیت انقلاب اسلامی به زیبایی درخصوص نهادسازی و استقرار حکومت اسلامی؛ کشور را هدایت کرد، گفت: آنچه در دوران تثبیت انقلاب بسیار مشهود است احترام به رای و نظر مردم در کنار مبانی شریعت بود.

نخعی ادامه داد: در کنار مفاهیم شریعت؛ امام راحل و مقام معظم رهبری با حساسیت خاصی در انتصاب ها دقت و رای مردم و احترام جایگاه مردم را همواره حفظ می کردند و این موضوع کلیشه ای نبوده است.

وی کار کردن بی دریغ برای مردم را مهم دانست و افزود: فرصتی برای سیاسی کاری و حواشی نداریم و باید از این فرصت برای خدمت بی منت استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما در این دو سال خدمت این بوده که مشکلات با کارشناسی پیگیری شود و از تریبون مجلس که برای نظام و مردم است برای احقاق حق و حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

مطالب مرتبط  بازدید بخشدار مود از کلاس تازه تاسیس پایه دهم رشته تجربی در دبیرستان حجت مود

نخعی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از محرومیت خاصی برخوردار است و علاوه بر نگاه به حوزه انتخابیه برای استان تلاش شده تا محرومیت ها رفع شود، خاطرنشان کرد: بیش از 800 روستا و 6 شهر در حوزه انتخابیه داریم که سعی شده مشکلات شناسایی شود.

وی از توجه ویژه به شهر مود خبر داد و گفت: پیگیری های لازم برای معضلات پزشکی و زمین چمن مصنوعی دنبال می شود تا دغدغه خاطر مردم در بحث بهداشت و درمان را کاهش دهیم، چراکه محدودیت های پزشکی مختص استان ما نیست و حتی در شهرهای برخوردار هم با این محدودیت ها و چالش ها مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش اعتبار سربیشه منهای اعتبار معمولی که به شهرستان اختصاص می یابد را سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی ها و توازن به شهرستان پیگیری کردیم، اعتبارات شهرستان را در مقایسه با شهرستان های دیگر عادلانه ندیدم و از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این موضوع را دنبال کردیم و اعتبارات شهرستان را دو برابر افزایش دادیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و پتروشیمی های بخش خصوصی برای شهرستان سربیشه اعتبار گرفتیم.

نخعی ادامه داد: برای زیر ساخت های بازارچه، پایانه و تاسیسات مرز ماهیرود وقت زیادی گذاشته ایم که امیدواریم این رشد به جاهای دیگر تسری و واحدهای تولیدی راه اندازی و اقتصاد بهبود یابد.

وی با بیان اینکه برای مود بحث اشتغالزایی را دنبال کرده ایم، گفت: این اشتغال با حمایتی که از سرمایه گذاران در مرز داریم، محقق خواهد شد.

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

افتتاح ۱۸ واحد تجاری مسکونی در شهر مود

افتتاح 18 واحد تجاری-مسکونی در شهر مود

پروژه 18 واحدی تجاری-مسکونی شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان سربیشه در شهر مود با حضور فرماندار …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها