حسین فنودی
حسین فنودی

خراسان جنوبی با کمبود پزشک متخصص رو به رو است

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها: خراسان جنوبی با کمبود پزشک متخصص رو به رو است

فنودی با اشاره به مشکلات بخش بهداشت و درمان خراسان جنوبی گفت: این استان با کمبود پزشک متخصص رو به رو است و افزایش ضریب حقوقی پزشکان عاملی است که می تواند معضل کمبود پزشک به ویژه پزشکان متخصص در استان را کاهش دهد.

حسین فنودی نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به مشکلات این استان در حوزه درمان و بهداشت، گفت: کمبود پزشک و نیروهای متخصص به ویژه در شهرهای مرزی استان و نیز کمبود تجهیزات از جمله آمبولانس به نحوی که گاهی از نعش کش به جای آمبولانس استفاده می شود، از مهم‌ترین معضلات خراسان جنوبی در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: مجوز 4 بیمارستان که خیرین زمین آن را اهدا کرده اند سال هاست صادر شده اما پیگیری خاصی برای ساخت آن ها انجام نشده و برخی مراکز بهداشتی، درمانی در روستاها نیز سالهاست که کلنگ خورده اما پیشرفت چندانی نداشته و تکمیل نشده است.

فنودی با بیان این موضوع که ضریب حقوق(محرومیت) پزشکان به اندازه ای نیست که آن ها را ترغیب به کار در خراسان جنوبی کند، اظهار داشت:

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها در پایان گفت: توقع داریم تا مسئولان توجه ویژه ای به این استان محروم و مرزی داشته باشند.

/ پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
مطالب مرتبط  برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

صبح امروز صورت گرفت دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان دیدار امام جمعه …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها