۲ برابر شدن اعتبارات شهرستان

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس: اعتبارات شهرستان سربیشه ۲ برار شد

نخعی گفت: اعتبارات شهرستان سربیشه را در مقایسه با شهرستان های دیگر عادلانه ندیدم و از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری و تلاش شد به ۲ برابر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سربیشه؛ «مصطفی نخعی» (13 خرداد) در جمع مردم شهر مود اظهار کرد: دشمنان قصد داشتند تا دین و دیانت و خدا پرستی را حذف کنند اما امام راحل با نهضت و انقلابی که به پیروزی رساند نشان داد که می شود دین را در عرصه اجتماع حاکم و انسان را به سعادت و جایگاه مدنظر هدایت کرد.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با روحیه استکبارستیزی و تمسک به آموزه های مبتنی، نهضت را به پیروزی رساند و هم در دوران تثبیت انقلاب اسلامی به زیبایی درخصوص نهادسازی و استقرار حکومت اسلامی؛ کشور را هدایت کرد، گفت: آنچه در دوران تثبیت انقلاب بسیار مشهود است احترام به رای و نظر مردم در کنار مبانی شریعت بود.

نخعی ادامه داد: در کنار مفاهیم شریعت؛ امام راحل و مقام معظم رهبری با حساسیت خاصی در انتصاب ها دقت و رای مردم و احترام جایگاه مردم را همواره حفظ می کردند و این موضوع کلیشه ای نبوده است.

وی کار کردن بی دریغ برای مردم را مهم دانست و افزود: فرصتی برای سیاسی کاری و حواشی نداریم و باید از این فرصت برای خدمت بی منت استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما در این دو سال خدمت این بوده که مشکلات با کارشناسی پیگیری شود و از تریبون مجلس که برای نظام و مردم است برای احقاق حق و حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

مطالب مرتبط  مقدسی فر سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی بخش مود شد

نخعی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از محرومیت خاصی برخوردار است و علاوه بر نگاه به حوزه انتخابیه برای استان تلاش شده تا محرومیت ها رفع شود، خاطرنشان کرد: بیش از 800 روستا و 6 شهر در حوزه انتخابیه داریم که سعی شده مشکلات شناسایی شود.

وی از توجه ویژه به شهر مود خبر داد و گفت: پیگیری های لازم برای معضلات پزشکی و زمین چمن مصنوعی دنبال می شود تا دغدغه خاطر مردم در بحث بهداشت و درمان را کاهش دهیم، چراکه محدودیت های پزشکی مختص استان ما نیست و حتی در شهرهای برخوردار هم با این محدودیت ها و چالش ها مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش اعتبار سربیشه منهای اعتبار معمولی که به شهرستان اختصاص می یابد را سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی ها و توازن به شهرستان پیگیری کردیم، اعتبارات شهرستان را در مقایسه با شهرستان های دیگر عادلانه ندیدم و از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این موضوع را دنبال کردیم و اعتبارات شهرستان را دو برابر افزایش دادیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و پتروشیمی های بخش خصوصی برای شهرستان سربیشه اعتبار گرفتیم.

نخعی ادامه داد: برای زیر ساخت های بازارچه، پایانه و تاسیسات مرز ماهیرود وقت زیادی گذاشته ایم که امیدواریم این رشد به جاهای دیگر تسری و واحدهای تولیدی راه اندازی و اقتصاد بهبود یابد.

وی با بیان اینکه برای مود بحث اشتغالزایی را دنبال کرده ایم، گفت: این اشتغال با حمایتی که از سرمایه گذاران در مرز داریم، محقق خواهد شد.

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضایی امام جمعه محترم شهر …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها