مجید مودی
مجید مودی

مجید مودی 300 میلیون تومان پول نقد را به صاحبش برگرداند

استان وایر، پروانه معصومی: یک کارگر خدماتی فرودگاه بیرجند  300 میلیون تومان پول نقد را  که در حین کار پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند.

مجید مودی که 9 سال سابقه کار در بخش خدمات فرودگاه بیرجند دارد به ایرنا گفت:”حین انجام وظیفه در پایانه فرودگاه متوجه یک کیف دستی شدم که حاوی سه میلیارد ریال وجه نقد بود. جریان را به مدیر پایانه فرودگاه گزارش کردم و کیف توسط پلیس فرودگاه به صاحبش برگردانده شد.”

در همین ارتباط مدیر فرودگاه بیرجند نیز گفت:”یکی از کارکنان بخش خدماتی پایانه این فرودگاه پس از رویت کیف دستی در حرکتی خداپسندانه آن را برای پیدا کردن صاحبش، به پلیس فرودگاه تحویل داد. مالباخته نیز که با پرواز تهران به بیرجند سفر کرده بود پس از ساعاتی هراسان به فرودگاه بیرجند مراجعه و کیف گمشده خود را دریافت کرد.”

به گفته عبدالحسین بهدانی پور، مجید مودی “هیچ وجه نقدی را در قبال پیدا کردن آن از مالباخته طلب نکرده است و انگیزه خود را برای بازگرداندن کیف فقط رضای خدا ذکر کرد.”

مجید مودی در حالی این مبلغ بزرگ پول نقد را به صاحبش بازگردانده است که دولت جمهوری اسلامی در واپسین روزهای سال 1392 بر اساس مصوبه شورای عالی کار، دستمزد ماهانه کارگران در سال جاری را مبلغ 608 هزار و 900 تومان تعیین کرده است مبلغی که فعالان کارگری با انتقاد آن را کمتر از نرخ تورم و هزینه های جاری ماهانه می دانند.

300 میلیون تومان با احتساب دستمزد کارگران در سال جاری برای مجید مودی  بیشتر از 492 ماه (41 سال) حقوق ماهانه بوده است.

مطالب مرتبط  شایعه تعطیلی نمایندگی بهزیستی مود صحت ندارد

منبع خبر : http://iranwire.com/fa/ostanwire/news/5728

مجید مودی
مجید مودی
برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 1 میانگین: 1]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضایی امام جمعه محترم شهر …

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها