مشکلی به نام نمایندگی ادارات پس از ۲۰ سال شهرستان شدن سربیشه

جناب آقای دکتر مصطفی نخعی نماینده محترم مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان

حدود ۲۰ سال از شهرستان شدن سربیشه می گذرد با وجود گذشت این همه سال هنوز بسیاری از نمایندگی های ادارات در بخش مود فعال نیستند ! با وجود مکاتبات و پیگیری های فراوان در سالیان گذشته از طرف شورای شهر , مسئولین اداری و احاد مردم شهر مود !

با توجه به مشکلات ایاب ذهاب مردم بخش مود برای بسیاری از کارهای اداری به مرکز شهرستان و حتی استان سوال اصلی این است که چرا با گذشت ۲۰ سال از شهرستان شدن سربیشه مرکز بخش مود نباید دارای نمایندگی های حداقلی باشد ؟ از جمله برق ! مسکن ! و ….

متاسفانه در ماه های قبل و حتی موارد دیگر مشکلاتی همچون قطعی های برق و … پیش آمده که جوابیه درستی به مردم عزیز داده نشده است و حتی نمایندگی هم در بخش مود نبوده است که پیگیر این موضوع شود ! نظیر این چنین مشکلاتی در دیگر بخش ها هم قطعا طی این سالیان بوده است از مسکن و راه و شهرسازی گرفته تا ….

ساکن نبودن بسیاری از مدیران و کارکنان بخش اجرایی دولت نیز خود مزیت بر علت است ( وقتی مدیر و مسئول و حتی کارمندی ساکن آن بخش و شهر نباشد قطعا درد مردم را بخوبی لمس نخواهد کرد)

بسیاری از این مشکلات درست است که شورای محترم شهر پیگیر آن بوده است ولی گله دیگری که از شورای شهر این دوره توسط همشهریان مطرح می شود نبودن اعضای شورای شهر در مود و ساکن نبودن انها است به طوری که در روزهای کاری ایام هفته شما فقط شاید ۲ عضو شورای را در شهر مود بتوانید پیدا کنید که آن هم ساکن مود هستند !
مشخص نبودن وضعیت شورای شهر مود و گلایه مردم نسبت به ساکن نبودن عضو محترم شورای شهر در استان نیز از دیگر مطالبات مردم است !

مطالب مرتبط  بازدید بخشدار مود از کلاس تازه تاسیس پایه دهم رشته تجربی در دبیرستان حجت مود

لذا از شما نماینده سخت کوش , پرتلاش و مردمی تقاضا می شود گره کور نمایندگی ادارات بخش مود را پس از ۲۰ سال باز نمایید تا بسیاری از مشکلات مردم در داخل بخش و شهر حل شود و نیازی به رفت و آمد های طولانی و ایاب و ذهاب نباشد

با سپاس فراوان

 

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

برگزاری جلسه توجیهی وام قرض الحسنه بنیاد علوی در شهر مود

برگزاری جلسه توجیهی بنیاد علوی به گزارش پایگاه خبری مودنیوز صبح امروز در محل مهدیه …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها