اراضی شهر مود
اراضی شهر مود

757 هکتار به محدوده 3 شهر در سربیشه اضافه خواهد شد

«جواد بهاور»سرپرست اداره راه و شهرسازی سربیشه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اراضی پیشنهادی شهرهای سربیشه، مود و درح بابت پیگیری مشکلات و چالش های پیش رو به منظور تامین اراضی و توافقات  در طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح بابت توسعه محدوده خدماتی شهر سربیشه به میزان ۱۰۷ هکتار به سمت شرق در حریمشهر سربیشه  از اراضی دولتی پیشنهاد شد که در حال بررسی و اخذ استعلامات برای تهیه طرح تفکیکی است.

وی ادامه داد: همچنین در شهر مود پس از گذشت ۲۰ سال مشکل تامین زمین به میزان چهار هکتار از اراضی دولتی به صورت کوتاه مدت در حریم شهر در ادامه محدوده خدماتی حل شد.

به گفته وی میزان ۳۰ هکتار در بلند مدت پس از رفع مشکلات ثبتی و اخذ رای دادگاه و توافق با مالکان در محدوده خدماتی و حریم شهر مود در حال انجام است.

وی ادامه داد:در شهر جدید درح پیش نویس تحویل و تحول بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی داخل محدوده خدماتی و حریم شهر برای امضا مابین ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری و فرماندهی یگان حفاظت در حال اجرا است.

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
مطالب مرتبط  برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

صبح امروز صورت گرفت دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان دیدار امام جمعه …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها