بیت العباس مود
بیت العباس مود

۱۰ منزل مسکونی مددجویان بهزیستی بهسازی و بازسازی شد

محمد اسداللهی -مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل العباس (ع) مسجد ابوالفضلی شهر موددر گفتگو با خبرنگار شبستان در خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تعداد چهار سری جهیزیه جهت توزیع بین نوعروسان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار بخش مود که تحت پوشش نهادهای حمایتی نباشد، با مشارکت کانون (۱۰ میلیون کانون و ۱۵ میلیون کمک از آستان قدس رضوی) تامین شده است.

اسداللهی گفت: فعالان کانون حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر مود با گروه جهادی شهید شریفی پناه در بازسازی و بهسازی ۱۰ باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی سربیشه و یک باب منزل مسکونی در روستای نوکند همکاری و مشارکت کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ کیسه برنج با اعتبار ۶۵ میلیون تومان از یکی از خیرین جذب شده است که بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: همچنین ۱۶ سبد غذایی به ارزش ۸۰۰ هزار تومان بین جامعه نیازمندان توزیع می‌شود.

اسداللهی با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان ۲۷۰۰ پرس غذای گرم با کمک خیرین بین مردم توزیع شده است، ادامه داد: برپایی جلسات جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه و همچنین برگزاری اردوی زیارتی به مقصد مشهد مقدس بعد از ماه مبارک در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در اردوی مشهد مقدس زیارت‌اولی‌هایی که تاکنون به مشهد مقدس نرفته‌اند و یا ۱۵ سال از تشرف آنها به حرم علی‌بن موسی الرضا (ع) می‌گذرد به صورت رایگان اعزام شوند.

وی با اشاره به عضویت ۲۰۰ نفر در این کانون ادامه داد: در حال حاضر تجهیزاتی از قبیل میز، صندلی و رایانه داریم اما نیازمند یک دستگاه رایانه و دوربین عکاسی برای ثبت عملکرد و برنامه‌های کانون هستیم.

مطالب مرتبط  مقدسی فر سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی بخش مود شد

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهر مود با بیان اینکه شناسایی زوجینی که در بحث جهیزیه مشکل دارند در دستور کار قرار دارد، گفت: معرفی بیماران نیازمند به کلینک رضوی بیرجند به صورت تقریبا رایگان انجام می‌شود.

اسداللهی خاطرنشان کرد: همکاری با گروه جهادی شهید شریفی پناه در بازسازی و بهسازی ۱۰ باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی سربیشه، یک باب منزل مسکونی یک خانواده نیازمند در روستای نوکند و مشارکت در ساخت مدرسه روستای حسن آباد سرپل بخش شوسف از دیگر برنامه‌هایی است که به همت فعالان کانون حضرت ابوالفضل (ع) انجام شده است.

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضایی امام جمعه محترم شهر …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها