واحد استخراج رمز ارز در شهر مود افتتاح شد
واحد استخراج رمز ارز در شهر مود افتتاح شد

واحد استخراج رمز ارز در شهر مود افتتاح شد

واحد استخراج رمز ارز در شهر مود افتتاح شد

ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی این استان در هفته دولت زمینه اشتغال ۳۶۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد و ۳۸ روستا نیز از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

عباس جرجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت امسال ۱۱ طرح صنعتی و معدنی با هزینه‌کرد ۶ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: از مجموع این پروژه‌ها در شهرستان‌های خوسف، طبس، سربیشه و نهبندان ۹ طرح قابل افتتاح و ۲ طرح کلنگ‌زنی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افتتاح خط دانه‌بندی منیزیت تگ‌سیاه در نهبندان با سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی (شرکت مواد معدنی نسوز) را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح سال ۹۸ آغاز شد که با بهره‌برداری از آن پنج روستا با جمعیت ۲۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار می‌شوند و زمینه اشتغال پایدار ۳۰ نفر نیز فراهم شد.

وی از افتتاح واحد دانه‌بندی معدن سنگ آهن روناک در عشق‌آباد طبس خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط شرکت آرین معادن روناک امسال تصویب شد که زمینه اشتغال ۲۱ نفر به صورت مستقیم در آن فراهم می‌شود.

جرجانی اظهار داشت: افتتاح واحد خردایش کائولن اشلانی در دیهوک طبس با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال توسط شرکت صنعتی و معدنی صدف خاوران طوس سال ۹۸ تصویب شد که با افتتاح آن در هفته دولت زمینه اشتغال ۱۰ نفر به صورت پایدار فراهم شده است.

مطالب مرتبط  دکتر مهدی شریف زاده

وی گفت: افتتاح معدن سنگ آهن ذوالفقار در روستای تپه طاق عشق‌آباد طبس با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال سال ۹۹ تصویب شد و زمینه اشتغال ۱۰ نفر به صورت پایدار را فراهم می‌کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: افتتاح مجتمع فراوری زغال‌سنگ شرکت فرو آلیاژتام طبس با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و افتتاح طرح کنسانتره آهن شرکت پاپک پارسیان طبس با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۵ نفر از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح واحد استخراج رمز ارز در شهر مود سربیشه نیز خبر داد و گفت: این طرح با هزینه‌کرد ۱۱۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه هزار و ۹۵۲ تراهش بر ثانیه زمینه اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم می‌کند.

جرجانی اظهار داشت: طرح استخراج منیزیت از معدن بیچه سربیشه نیز با اعتبار ۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال سال ۹۷ تصویب شد که همزمان با هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: این طرح با ذخیره قطعی و استخراج اسمی سالانه ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن سال ۹۹ تصویب شد و زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح طرح تولید بتن سیال معمولی در درح سربیشه گفت: برای اجرای این طرح ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ظرفیت تولید سالانه آن ۵۰ هزار تن بتن سیال معمولی بوده و برای ۲۲ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی آغاز عملیات اجرایی طرح تولید اسلب سرامیکی و کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعاب‌دار در شهرستان خوسف با پیش‌بینی اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان و عملیات اجرایی واحد دانه‌بندی سنگ آهن چاه بلو در عشق‌آباد طبس با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های هفته دولت در خراسان جنوبی عنوان کرد.

مطالب مرتبط  برگزاری نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳در شهر مود

رمز ارز شهر مود

/ایرنا

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

دکتر مهدی شریف زاده مود

دکتر مهدی شریف زاده

مهدی شریف زاده ، معاون ارشد داده و هوش مصنوعی (AI) آلدی د است. قبل …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها