چهارمین سفر استاندار خراسان جنوبی به شهر مود
چهارمین سفر استاندار خراسان جنوبی به شهر مود

مشروح چهارمین سفر استاندار خراسان جنوبی به شهر مود

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز شنبه در اولین سفر شهرستانی خود در سال جدید، به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی وارد مود شد.

دیدار با خانواده شهید حسینی چهکند، بازدید از پروژه زیرگذر مود، مجتمع کشت و صنعت بیدمشک، روستای چنشت، آستانه بی بی زینب خاتون (س) و بوم گردی هریوند از مهمترین برنامه های امروز استاندار خراسان جنوبی در سفر به بخش و شهر مود بود.

مشروح چهارمین سفر استاندار خراسان جنوبی به شهر مود

حل مشکلات پروژه های نیمه تمام نیاز به کار کارشناسی دارد

ایرنا

استاندار خراسان جنوبی گفت:
حل مشکلات مربوط به برخی پروژه های نیمه تمام استان نیازمند اقدام کارشناسی است که دستگاه ها باید ضمن اولویت بندی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز شنبه در بازدید از پروژه های زیر گذر و بولوار صاحب الزمان شهر مود افزود: دستگاه های ذیربط با درنظر گرفتن اقدام کارشناسی شده مشکلات مربوط به این پروژه ها را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند و گزارش اقدامات صورت گرفته را ارسال کنند.
بخشدار مود هم در این بازدید گفت: در شورای ترافیک سال 94 مصوبه دوبانده شدن بولوار صاحب الزمان شهر مود مطرح و قرار شد پس از دوبانده شدن بولوار، گاردریل منقطع کننده به محور اصلی برداشته شود که هنوز اقدامی در این صورت انجام نشده است.
روئین راستکار افزود: بازگشایی گاردریل با حفظ نکات ایمنی امروز با توجه به ترافیک موجود به خواسته مردمی تبدیل شده است که امیدواریم مرتفع شود.
وی با بیان اینکه برای آسفالت این پروژه نیاز به 350 میلیون تومان اعتبار است تصریح کرد: شهرداری اقدام به جدول گذاری این بولوار کرده که امیدواریم پس از پایان جدول گذاری دستگاه های مربوطه نسبت به آسفالت اقدام کنند.
بخشدار مود، حل مشکلات مربوط به زیر گذر ورودی مود را از دیگر خواسته های مردمی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم نسبت به بازگشایی دهنه دوم پروژه اقدام شود.
وی جمع شدن آب هنگام بارندگی و نبود نور کافی را از دیگر مشکلات مربوط به این زیرگذر عنوان کرد.

مطالب مرتبط  مقدسی فر سرپرست نمایندگی خدمات بهزیستی بخش مود شد

استاندار در جمع نخبگان شهر مود زادگاه 4 پدر علم ایران خبر داد:
توانمندی های مود را معرفی کنید

استاندار خراسان جنوبی :

بزودی مونسان معاون رئیس جمهور به استان سفر خواهند کرد و از قلعه باغ شهر مود بازدیدی بعمل خواهند آورد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نظرافضلی نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان نیز در جلسه دیدار استاندارخراسان جنوبی با نخبگان شهرمود بیان کرد: در این بخش تلفن همراه، تلفن ثابت شهر مود، گاز رسانی به روستای چنشت، اسفالت روستای اسفزار به روستای گسگ را از استاندارخواستار شد. وی با اشاره به اینکه شبانه روزی مرکز خدمات سلامت، پزشک متخصص، شهرداری، بازارچه صنایع دستی، خانه فرهنگ شهر مود، بازنگری شهر،فرسوده بودن مدرسه، تجهیزات آتشنشانی، ایجاد نمایندگی ادارات بخشی دیگر از خواسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: شهر مود نیروی انسانی متخصص دارد ویکی از مهمترین ظرفیت های استان است که باید نیروهای انسانی را به کار در این شهر دلخوش کرد.

 

برای امتیاز دادن به این نوشته کلیک نمایید
[مجموع: 0 میانگین: 0]

درباره‌ی مدیرسایت

I.m Developer & CEO MoodCity.Ir ;)

همچنین ببینید

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان

صبح امروز صورت گرفت دیدار کاری مسئولین مود با مدیرکل بهزیستی استان دیدار امام جمعه …

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها